بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 

نامردی کردن دو پسر در حق یک دختر

ديدن عكس در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


آدرس انتقال وجه کارت به کارت  بانک ها از طریق اینترنت

براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 21 دی 1392برچسب:دانشجويان زرنديه,عكس وحيد, :: 22:24 ::  نويسنده : احمدی*

www.a3mani.lxb.ir

وحيد

 



شهادت امام حسن عسگری

شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت پدر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،  امام حسن عسگری علیه السلام را خدمت فرزند غایب از نظرشان و تمامی عاشقان آن حضرت تسلیت عرض مي نماييم.
هشتم ربیع الاول سال 260 هجری قمری، مصادف است با شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت امام حسن عسگری(ع). ایشان در هشتم ربیع الثانی سال 232 متولد گردید. پدرش امام دهم ،حضرت امام هادی (ع) و مادرش بانویی شایسته به نام "حدیثه" می‏‏باشد. 
القاب آن حضرت، عبارتند از "عسگری"، "نقی" و "زکی" . کنیه ایشان نیز "ابومحمد" است. آن حضرت چون به دستور خلیفه عباسی مجبور به سکونت در سامراء و در محله عسگر، نظامی، سکونت گزیدند، او را عسگری گویند. 
ایشان پس از شهادت پدر بزرگوارشان، امام هادی (ع)، به امامت نائل آمدند. مدت امامت آن حضرت 6 سال بود و در مدت کوتاه امامت خویش با سه نفر از خلفای عباسی: المعتزه بالله، المهتدی بالله، المعتمدبالله، معاصر بود. 
اگر چه امام حسن عسگری علیه السلام شدیداً از طرف دستگاه خلافت عباسی تحت نظر و محدودیت شدید قرار داشت لکن آن حضرت بُعد علمی از آیین اسلام و اشکال ها و شبهات مخالفان و تعیین اندیشه صحیح اسلامی و تربیت شاگردان لحظه ای فرو گذار ننمودند. 
درسال 255 تنها فرزند آن حضرت، مهدی موعود، چشم به جهان گشود. 
حکومت عباسی که از نفوذ و معنویت امام علیه السلام در جامعه نگران بود به همان شیوة دیرینه متوسل شد و آن حضرت را پنهانی مسموم ساخت. 
آن حضرت در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری قمری به شهادت رسید و در خانه خود در سامراء در کنار مرقد پدر بزرگوارش به خاک سپرده شد .

 



داخل ناف شما هم پشم جمع میشود؟

یک دانشمند اتریشی موفق شده است راز کُرک‌های درون ناف را کشف کند.
جورج اشتاین هاوزر (Georg Steinhauser)یک شیمیدان، بعد از سه سال تحقیق موفق به کشف نوعی از موی بدن شده است که ذرات سرگردان کرک را جمع‌‌‌آوری و به سوی ناف هدایت می‌کند.
دکتر اشتاین هاوزر، این کشف را پس از جمع‌آوری 503 تکه از کرک ناف خودش اعلام داشت.(به ادامه مطلب برويد)



ادامه مطلب ...


آموزش باز کردن کرست + عکس

www.a3mani.lxb.ir

تصمیم گرفتیم در این جا آموزش قدم به قدم باز کردن کرست رو قرار بدهیم که امیدوارم مفید واقع شود. در ضمن این مطلب فقط جنبه آموزشی دارد و  وبلاگ ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده از آن را بر عهده نمی گیرد.   (به ادامه مطلب بروید)



ادامه مطلب ...


مردی که شصت سال حمام نرفته!

عمو حاجی ۸۰ساله که در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند در استان فارس زندگی می‌کند، حدوداً ۶۰ سال حمام نرفته است. پیپ او یک زانویی سه اینچی فلزی است که سرگین (فضولات) حیوانات در آن می‌ریزد و پک می‌زند.

براي ديدن عكس ها كليك كنيد.



ادامه مطلب ...


گربه ي كصاااااااافططط!!!



یک شنبه 15 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,دوست دختر, :: 21:35 ::  نويسنده : احمدی*

یه دوست دختر هم نداریم اسمش رویا باشه،
ببریمش پیش زنمون که اسمش دنیاس معرفیش کنیم،
بگیم رویای من اینه ، دنیای بی کینه،
دنیای بی کینه ، رویای من اینه !
اونام با هم رو بوسی کنن و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنن!



یک شنبه 15 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,خنده , :: 21:29 ::  نويسنده : احمدی*

 يه روز داشتم فوتبال بايرن مونيخ رو از کانال عربی می‌دیدم، گزارشگر هر جمله‌ای میگفت مادربزرگم میگفت آمـــــــــــــــین!

!!!!!!!!!!!!



یک شنبه 15 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,, :: 21:23 ::  نويسنده : احمدی*

قلب بهرامي بعد از شنيدن جواب رد از خانم م.

مربوط به دانشگاهمون ميشه



مصاحبه با يك دانشجوي ترم اول (شمار 1) با دانشجوي ترم آخر(شماره 2)

نظرتون درباره موارد زير چيست؟

رييس دانشگاه

1. مردي فرهيخته و خوشتيپ

2. به دليل اينکه در طي اين چهار پنج سال يک بار هم ايشونو نتونستم
ببينم،هيچ ذهنيتي ندارم.
يک وعده غذاي سلف
1. بيفستراناگوف با سس کچاپ با نوشيدني خنک
2. چلو لاستيک به همراه افزودني هاي غير مجاز

کارت دانشجويي
1. کارت شناسايي و هويت دانشجو
2. تنها استفاده از اين کارت گرفتن فيلم از ويدئو کلوب است
خوابگاه
1. محل استراحت و سرشار از شادي و نشاط
2. مکاني براي همزيستي مسالمت آميز با سوسک و موش
کوئيز
1. امتحان ناگهاني استاد از دانشجو
2. لاف بزرگي که هرگز به تحقق نمي پيوندد()
شب امتحان
1. شبي براي دوره کردن درسي که در طول ترم خوانده شده است
2. شبي که تا صبح بايد مثل خر درس خوند
جزوه خوش خط دخترها
1. بميرم از هيچ دختري جزوه نميگيرم، من عادت دارم فقط جزوه خودمو بخونم.
2. طلاي کاغذي
تقلب
1. يک روش غير اصولي و ناجوانمردانه براي نتيجه گرفتن در امتحان
2. تنها روش اصولي و مبتني بر عقل براي نتيجه گرفتن در امتحان
مشروط شدن
1. عمرا،من تو دبيرستان معدل کمتر از 18 نداشتم
2. نمک تحصيل در دانشگاه
وام دانشجويي
1. کمک هزينه براي دانشجو
2. مثل مهريه ميمونه کي داده کي گرفته
ازدواج دانشجويي
1. حرفش رو نزن من قصد ادامه تحصيل دارم
2. کو؟ کجاس؟کسي رو سراغ داري برام؟
حراست
1. ارگاني براي حفاظت از دانشجو از گزند خطرات
2. ارگاني براي حفاطت از دانشگاه از گزند دانشجويان
دانشجو
1. فردي که به دنبال علم آموزي و توليد علم است

2. ها ايي دانشجو که وگفتي يني چه؟؟؟!!!!

نظر یادتون نره



یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : محـــــــمכ

این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ممکنه کلتونو بکوبید توو مانیتور, اونوقت هم مانیتور میشکنه هم کله شما پس لطفا خانمها نخونن.

************

خب بعد اتمام حجتم با خانمها میرسیم به آقا پسر های گل گلاب که دپرس گوشه خونه نشستن و نمی دونن چجوری mind بزنن, ( کار نداره داداش ,مخشون خدایی خورده فقط کافیه جمشون کنی)

 ************

و اما

برای mind زنی یه دختر باید به چه نکاتی توجه کرد:

 

1. هر جا که دیدید تعدادی دختر دارن از خنده غش و ضعف میرن بدونید که کارشون فقط برای تظاهر و جلب توجه چون: بر عکس ما پسرا هیچ دختری نیست که برای یهدختر دیگه اونقد جذاب و شیرین سخن باشه که طرفشو به غش و ضعف بندازه .در ضمن ما پسرا چون خیلی شورشو در اوردیم دیگه حتی بابا ننه هم رو  مسخره میکنیم و می خندیم اما دخترا این جوری نیستن و هیچ وقت هیچ دختری نتونسته یه دختر دیگه رو از ته دل بخندونه! آخرین دختری که تونست یه دختر دیگه رو بخندونه وقتی بود که پدربزرگ پدر جد من رفت واسه زنش هوو اورد و چون این دو تا خیلی از هم بدشون میومد وقتی که یکیشون مرد اون یکی از ته دل خندید! پس نتیجه میگیریم که خندهدخترا یعنی اینکه خواهش میکنم استدعا دارم یکی بیاد mind من رو بزنه!

 

2. وقتی که توی یه ماشین تنها دو تا دختر بودند مطمئن باشید یکیشون پشت فرمونه چون اگر نباشه خوب ماشین راه نمیفته دیگه iq ! خوب دخترا راننده های خوبی نیستند و موقع رانندگی 80 درصد حواسشون به رانندگیه که یه وقت اشتباه نکنن.( الان میگید پس 20 درصد بقیه کجاست؟ باید عرض کنم که معمولاً دخترا فقط از 80 درصد حواسشون استفاده میکنن و به عبارت دیگه همه حواسشون رو هم که جمع کنن میشه 80 درصد و اون 20 درصد باقی مونده رو هم خدا بشون نداده تا بعداً راحت گول بخورن و عاشق شن و این طوری نسل بشر منقرض نشه! وگر نه خدا وکیلی اگه یه دختر 100 درصد حواسش جمع باشه اونوقت کی میاد زن من و تو و باباتو عموت ... شه؟!؟!؟! )

 

3. تا یه ماشین دیدید که توش دو تا دختر هستند سریع نرید کنارش و بخواید شماره بدید به دو دلیل:             الف:این روش قدیمی شده  

ب:ممکنه تصادف کنید چون در اون حالت ماشین های دیگه ای هم هستند که همزمان با شما اون ماشین رو دیدن و چون اونها هم به روش قدیمی عمل میکنن پس سریع میخوان خودشونو برسونن بهش و اولین کسی باشن که شماره میدن و از اونجایی که تجربه نشون داده وقتی یه پسر یه دختر میبینه دیگه مخش از کار میفته پس اگر شما هم در اون زمان با ماشینتون اونجا باشید پس احتمال تصادف زیاده!

بنابراین و با توجه به دو مورد فوق نتیجه میگیریم که وقتی یه ماشین با دو تا دختر دیدید باید سریعاً از محل دور شید و فاصله رو زیاد کنید

 

4. مهمترین اصل در زدن mind یه دختر آرامشه.البته میدونم که ضربان قلب چه بخوای و چه نخوای میره رو 1000 اما باید جوری رفتار کنید که طرف نفهمه شما استرس دارید.حتی الامکان می تونید واسه اینکه نشون بدید چقدر آرامش دارید اگه توو ماشین هستید در حال حرکت در ماشین رو باز کنید و بپرید بیرون و این نشان دهنده اوج آرامش و ابله بودن شماست!

 

5. خیلی وقتا اتفاق میفته که وقتی یه ماشین رو به عنوان سوژه در نظر میگیرید در همین حال یه ماشین دیگه هم پیدا میشه و شما می مونید که از این دو تا ماشین کدومشون رو انتخاب کنید.راستش این مشکلیه که تا حالا افراد اهل فن راه حلی واسش پیدا نکردن ولی خوب شما میتونید در این مواقع خیالتون رو یه کم راحت کنید از این بابت که من نویسنده هم سردرگم میشم چه برسه به شما!

 

6. هیچ وقت وقتی که یه ماشین دیدید که دختر تووش هست و شما هم سوار ماشین پیکان قراضه سبز رنگ هستید سعی نکنید که عملیات محیرالعقول انجام بدید و چه میدونم سرعتو زیاد کنید و لایی بکشید واینا... چون واقعاً لایی کشیدن یک پیکان سبز رنگ از بین چند تا پژو و پراید و ماکسیما صحنه چندان خوشایندی نیست و اولین فکری که در این حالت به ذهن بیننده خطور میکنه اینه که احتمالاً راننده پیکان از دِه اومده!

 

7. یه نکته خیلی خیلی مهم رو به خاطر بسپارید و اون اینکه مطمئن شید که اون دو نفری که توی ماشین نشستند و یکی از یکی خوشگل ترند مادر و فرزند نباشند .به هر حال امروزه با پیشرفت علوم و فنون بعضی وقتا مادره از دختره جوون تر میشه پس حتماً حواستون جمع باشه!

 

8. سعی کنید وقتی یه ماشین دیدید که تووش دو تا دختر نشستن صدای ضبط ماشینتونو زیاد نکنید که کل خیابون برگردن ماشین شما رو نگاه کنند چون دیگه اینکه آدم آهنگ تکنو بذاره و صداشو زیاد کنه واقعاً خز و خیل شده و در ضمن این جوری ممکنه سوژه هم بپره به هر حال اونا دخترن دیگه مثل ما پسرا که نیستن، کارشون حساب و کتاب نداره...

 

-------------------------------------------

خوب در مورد خانمهایی که این مطلب رو خوندن در صورت بروز هر گونه آتش گرفتگی , داغ شدن سر , احساس حالت امفجار و امراضی از این نوع حتما خودشون رو به چشم پزشک نشون بدن چون من در بالا نوشته بودم این مطلب مخصوص آقا پسرهاست.

 

 

پ . ن : دمپایی ها و کفشهای شما بعد از پرتاب پس داده نمی شود.

 

هستیم در خدمتون...

 

نظر فراموش نشه

 



شنبه 14 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه, :: 20:36 ::  نويسنده : احمدی*

تنهایی ریشه ی همه ی دردهاست ! چوپان را تنهایی دروغگو کرد...



شنبه 14 دی 1392برچسب:چه انتظار عظیمی, :: 20:26 ::  نويسنده : احمدی*

 

چه انتظار عظیمی نشستهِ در دل ما،


همیشه منتظریم و کسی نمی‌آید...!



نکته ای جالب در زبان انگلیسی!

در زبان انگلیسی واژه های

FriEND (دوست)
BoyfriEND (دوست پسر)
GirlfriEND (دوست دختر)
BestFriEND (بهترین دوست)

همگی سه حرف
END (خاتمه) را بهمراه دارند.

اما کلمه
FamILY (خانواده) سه حرف ILY را دارد که همان مخفف "I Love You" می باشد.

و جالب است بدانید :

FAMILY= Father And Mother I Love You



سلااااااااااااااااااااااااام به همه

خوش ب حال ترم اولي ها طرفدار زياد دارن.

بعضيا ميان درخواست ميكنن عكساشونو بزارم چشم حتما ، ايشالله  بيست و پنجم (10/25) به بعد اخه اين دو هفته رو ما امتحان داريم سرمون شلوغه.



پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,من, :: 12:33 ::  نويسنده : احمدی*

دوباره امتحانا شروع شدن من موندمو با يه دنيا بدبختي دعام كنيد....



یه روز 4 تا حیوون تصمیم گرفتن از یه درخت نارگیل برن بالا
1_ شیر
2_ میمون
3_ زرافه
4_ و سنجاب
تصمیم گرفتند كه مسابقه بدهند كه كدام یك برای
چیدن یك موز از درخت از همه سریع تر بالا می رود
فكر میكنی كدام 1برنده می شود؟
پاسخ،بازگو كننده شخصیت توست
پس با دقت فكر كن
پاسخ رو در ادامه مطلب ببین.



ادامه مطلب ...


میدانید در قطب شمال گرگ هارا چطور شکار میکنند؟
روی تیغه ای خون ریخته و ان را در قالب یخی قرار میدهند و در طبیعت رها میکنند.گرگ ان را میبیند-خون را.لیس میزند.یخ اب شده و تیغه زبان گرگ را میبرد.

گرگ خون بیشتری میبیند و تصور میکند شکار خوبی بدست اورده...بیشتر لیس میزندوخون خود را میخورد...ان قدر از گرگ خون میرود ک توسط خودش میمیرد...

 

و این کاری است که ماهواره با شما میکند...خودت خودت را میکشی

 

تصور میکنی گرگ دانایی هستی ولی تو قربانی یک سیستم کثیف شدی.
لقمه هایمان را حرام نکنیم.

دجال را از خانه ها بیرون کنیم....



سه شنبه 10 دی 1392برچسب:دانشجويي دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,,, :: 23:54 ::  نويسنده : احمدی*

"چند مگس مگه؟”

هرکی گفت ینی چی؟!



ادامه مطلب ...


خداحافظی به سبک ایرانی

بعد مهمانی از روی مبل بلند میشن میگن خوب آقا زحمت دادیم ديگه خداحافظ،
دو قدم جلو تر آقا خداحافظ
جلو در آقا خداحافظ
داخل حیاط با صدای بلند آقا تشریف بیارین منزل ما خداحافظ...
 جلو در حیاط (ساعت 1 نصف شب)آقا بریم دیر وقته خداحافظ...
جلو در ماشین خداحافظ،
داخل ماشین خداحافظ،
ماشین در حال حرکت بووووووق بوووق یعنی خداحافظ
.
.
.
فردا صبح شمسی جون زنگ میزنه به اشرف جون میگه:
اوا خدا مرگم دیشب نفهمیدم از اعظم جون خداحافظی کردم يا نه ؟  از طرف من ازش خداحافظی کن.
 
درست نميگم عايا؟؟؟


حتما برای خیلی ها یا حتی شما پیش اومده باشه که سیم کارتتون رو گم کرده باشید و شماره اون سیم کارت رو به خیلی از دوستانتون داده باشید و اون شماره برای شما خیلی مهم هست . . .

در این پست به شما روشی بسیار راحت آموزش می دهیم که میتونید به راحتی شماره گم شده خودتون رو بازیابی کنید . . .

 

مراحل این کار:



ادامه مطلب ...


دختره وپسره تنها تو خونه بودن

پسره به دختره میگه دوسم داری؟

دختره میگه اره;پسره میگه ثابت کن

دختره همه لباساشو در میاره

بعددخترهبه پسره میگه دوسم داری؟

پسره میگه اره;دختره میگه ثابت کن

پسره تک تک لباسای دختر رو تنش میکنه

 



جمعه 6 دی 1392برچسب:لطيفه خنده دار, :: 20:35 ::  نويسنده : آقای امير حسن نظری

یارو میره تو سیرک استخدام شه

مسوله سیرک میپرسه چه کاری بلدی؟

یارو میگه:قارقار

میگه برو بابا اینو که همه بلدن

یارو ناراحت میشه پرواز میکنه میره.

 



1.قرار تلفنی خانم م به آقای بهرامی در امامزاده بن منصور و باقی ماجرا.......

 

2.فرا رسیدن فصل امتحانات و شروع شدن صدای( چه کنم چه کنم )بچه ها........

 



چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : غریبه



توی اول دبیرستان دوست احمقم ترک تحصیل کرد

ولی ما به سلامتی دانشجو شدیم

خدارو شکر الان ایشان ماشین هیوندا داره

بنده هم  یک دستگاه ماشین حساب دارم.

 

 اینکه پدر پولداری نداری مقصر نیستی

ولی اگه پدر زن و پدر شوهر پولدار پیدا نکنی خودت مقصری!!!نیشخند

 

 نمی دونم چه مواد شیمیایی داره قطرات بارون!

به محض رسیدن به زمین اکثر تاکسی ها تبدیل به تاکسی دربست میشن!!!!سوالمتفکر

 

 اگه کثافت رو با خودکار معطر بنویسی هم، چیزی از معناش کم نمیشه

درست مثله آدم های گندی که لباس و آرایش و موقعیت خوب دارن.سبز

 

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ : ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩ ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺍﻣﺎ ﺗَﻪِ ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ :

ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ.

مغزت بگه کوفت اون،  مرض اون!!!

 

برای عشق گریه کن اما کسی را به خاطر عشق به گریه نینداز.

  با عشق، بازی کن اما هرگز کسی را با عشق، بازی نده.لبخند





چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:دانشگاه غير انتفاعي زرنديه,جملات جالب, :: 1:12 ::  نويسنده : احمدی*



 

قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ "
چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است .
قرآن ! من شرمنده توام اگر تو را از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام .
یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق میکند که تو را فرش
کرده ،‌یکی ذوق می کند که تو را با طلا نوشته ، ‌یکی به خود می بالد که تو را
در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم؟
... خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو .
آنان که وقتی تو را می خوانند چنان حظ می کنند ،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است.
آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم.

 



سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : غریبه



دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : محـــــــمכ




تنها مانده ام
در روزگاری که شیرینی نیست تا برایش فرهاد شوم
همه تلخند........



چقدر قلبت زیباست

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی
با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست
ای جان من ،مهربانی و محبتهایت،وفاداری و عشق این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت
میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت
هوای تو را میخواهم در این حال دلتنگی،امواجی از یاد تو را میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی
همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم
همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم
حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت، که در این سکوت میتوان یک دنیا عشق را خواند
چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ایم دستهای هم را
گفتی دستهایم گرم است، گفتم عزیزم این چشمهای تو است که مرا به آتش کشیده است
همه ی دنیا فریاد عشق ما را شنیده است،هنوز هم نگاهم به نگاهت دوخته است،
چقدر قلبت زیباست...
چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو
تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر
میخوانمت تا دلم آرام بماند..........

 



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ