سفارش ساخت بنر با اندازه ی دلخواه با کمترین قیمت
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 

به نام خدا

 

سفارش ساخت بنر با اندازه ی و مدل های دلخواه شما با کمترین قیمت.

 

برای مشاهده ی طرح های نمونه به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

www.900.lxb.ir

 

 

1- من حداقل اطلاعاتی که از مشتری میخوام  کافیست متن دلخواه خودش را بنویسد و عکس های دلخواه خود را که میخواهد در بنر یا هدر و ....  قرار گیرد را به من ارسال کند. به طور پیش فرض بنده  بر اساس معیار های طراحی و نوع سفارش شما از رنگ بندی و تصاویر مناسب استفاده خواهم کرد .

 

 

2- من سعی خواهم کرد  بنر شما را کمتر از 48 ساعت تحویل دهم. اما گاهی ممکن است به علت فشار کاری بالا  تا 3 روز طول بکشد.اگر بعد از 3 روز بنر شما ارسال نشد سریعا با من تماس بگیرید.

 

 

3- من فقط بنرهای Gif طراحی میکنم و بنرهای فلش در این بازه ی زمانی نمیتوانم طراحی کنم. طراحی بنر Gif و متحرک  نوع هوشمندانه ای از آگهی تبلیغاتی و ... میباشد !

 

 

4- برای پرداخت هزینه  ابتدا یک پیامک به این شماره  09372580668 ارسال کنید و درخواست خود را مطرح کنید قیمتشو میگم اگه مایل بودید شماره حساب میدم واریز میکنین, (در صورت پشیمان شدن اگر قبل از ساخت  اطلاع دهید مقدار هزینه به شما برگردانده خواهد شد)

 

 

5-  پس از ارسال سفارش به ایمیل شما و مشاهده آن میتوانید در جواب همان ایمیل تغییرات خود را ارسال نمائید ، من تا دو مرتبه سفارش شما را به رایگان تغییر خواهم داد .تغییراتی که من میتونم انجام بدم نظیر رنگ , نوع فونتهای نوشته و قسمت های متحرک بنر و هدر و ... هست.اما گاهی ممکن است به طور کلی متن بنر یا هدر  یا موضوع و همچنین نیاز به تغییر سایز آن داشته باشید . در این صورت شما باید هزینه طراحی یک سفارش جدید را پرداخت کنید.

 

 

6- مطمئن باشید زیباترین بنرها و هدرها را برای شما خواهم.

 

 

7- اگر سوالی داشتید و اینجا به جواب سوال خود نرسیدید میتوانید آن را در قسمت نظرات بیان کنید تا به جواب خود  برسید ، من همیشه از پاسخ گویی به سوالات مشتریان خوشحال میشم ، پس در  پرسیدن سوالات خود درنگ نکنید!

 

ایمیل من: hamed.nice99@gmail.com

شماره تماس : 09372580668

 


900.lxb.ir     کلیک کنید

 


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت4:08---14 شهريور 1393

سلام.میتونی ی نمونه بنربرام بفرستی.من بنر لازمم شاید تا 30 هزار تومن برات هزینه کنم.و میخوام کار خوبی اراعه بدی.اول به نمونه بنر برام ایمیل کن.
پاسخ:  سلام / برای مشاهده ی نمونه کار به این سایت مراجعه فرمایید. www.900.lxb.ir



sorcepwp
ساعت18:54---20 مرداد 1393
سلامممممممم


من ي سفارش بنر داشتم


فقط اگه ميشه ي بنر اماده نشونم بدين که قبلا درست کرديد اگه خوب بود چند تابنر ميخوام 2 تا شايدم 3 تا اگه خوب بود راستي تو وبم چيزي نيست اومدي شکه نشو


ممنون
پاسخ:سلام دوست عزیز/ آدرس وبتونو نزاشتین که!!! چشم جمعه نمونه کار هم براتون میفرستم/ فقط شما یادتون نره آدرس سایت یا وبلاگتونو بزارین/ ممنون.


sorcepwp
ساعت18:53---20 مرداد 1393
سلامممممممم
من ي سفارش بنر داشتم
فقط اگه ميشه ي بنر اماده نشونم بدين که قبلا درست کرديد اگه خوب بود چند تابنر ميخوام 2 تا شايدم 3 تا اگه خوب بود راستي تو وبم چيزي نيست اومدي شکه نشو
ممنون
پاسخ: با ایمیلم در تماس باشین. h.a_nice@mailfa.com


هادی مولایی
ساعت16:17---9 فروردين 1393
داداش دستت درد نکنه عالی بود.
پاسخ:خواهش میکنم.


سوگند
ساعت22:24---8 فروردين 1393
خواهش می کنم.


واقعا بلد هستید؟؟



پاسخ:پ ن پ .


سوگند
ساعت21:49---8 فروردين 1393
کار جالبیه
پاسخ:مرسی خانم سوگند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ